nedeľa 5. júla 2015

Aktuálne bludy #2 - Škola končí, čítanie začína!

Ani neverím tomu, že som si konečne sadla za počítač a píšem článok na môj blog.
Blog, ktorý je zapadnutý pod hŕbom prachu.
No nič, vítam Vás späť! (alebo skôr vítam seba)




Viete, čo je najlepší pocit?
Keď sa skončí niečo, čo chcete aby sa skončilo už dávno a nastúpi sladká odmena.
U nás študentoch je to vytúžené voľno (už vyzniem ako riaditeľ na konci škol. roku).

Prázdniny. Sakra, to slovo sa tak skvelo počúva!
Počas školy som vôbec nemala čas (a ani chuť) na písanie a už vôbec na čítanie. Priznávam sa - okrem povinného čítania v škole, som neprečítala ani jednu knihu. Trošku blbé, no nie?


Teraz tu ten čas a chuť je a ja si znova vyberám knihy na čítanie, znova premýšľam nad príbehmi a znova  píšem na blog.
Je mi ľúto, že ho nemám poriadne ani rozbehnutý a už ho zanedbávam, ale vždy je tu čas to napraviť.
Recenzie, chvástačky a kopec iného - neskutočne sa nato teším!

Dúfam, že si nájdem aj iných čitateľov a, že tento blog poriadne rozbehneme. 



No, ale ináč. Prázdniny sú mimo toho aj časom oddychu. Dovolenky, pláže, chata, kamaráti... to asi patrí k tomu.
Tak si to užime, nie? 

Síce trošku oneskorene, ale ja vám tiež prajem pekné prázdniny (a závidím tým, čo školu dokončili).

Váš 

PHANTOM











2 komentáre:

  1. A ja som sa už bála, že si skončila...takže vitaj späť :D A ja ťa chápem, popri tých všetkých povinnostiach je čas na čítanie a blogovanie mizerný (presne ako aj u mňa -_-, ale už sa lepším :) ) Takže sa teším na nové recenzie, články a aj príbehy...a aby si vedela, ja som tvoj pravidelný čitateľ, ktorý má tvoj blog rád, takže si ma potešila týmto článkom ;) Prajem ti, aby si si našla veľa nových čiateľov a poriadne to tu rozbehla...a tiež ti prajem pekné prázdniny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem :)
    Ty si ma potešila komentárom, budem sa snažiť blogu venovať, aj keď ja som proste ten typ človeka, ktorý keď nemá chuť, tak to proste nejde! :D

    OdpovedaťOdstrániť