pondelok 6. júla 2015

V júli vychádza...

Aj v tomto mesiaci vychádza niekoľko úžasných kníh! Ja som vybrala TOP 5, ktoré ma najviac zaujali, a ktoré vám dnes predstavím. Tu sú!


Meg Cabot - Royal Wedding
Dátum vydania: 7.7.2015
Vydavateľstvo: William Morrow
Moje vyjadrenie: Vyzerá to dosť dobre, hlavne by som si to chcela prečítať v pôvodnom jazyku



  John Green - Papierové mestá ( filmová obálka ) 3. vydanie
Dátum vydania: 7.7.2015
Vydavateľstvo: YOLi
Moje vyjadrenie: P. mestá som sem dala, len kvôli tej filmovej obálke, ktorá sa mi páči najviac zo všetkých vydaní. Či si ale knihu prečítam - skôr nie, ale nikdy nevieš. Raz sa do nej možno pustím.


Kate Moss - Čudákova dcéra
Dátum vydania: 28.7.2015
Vydavateľstvo: Ikar
Moje vyjadrenie: Popravde, neviem čo od tejto knihy očakávať. Anotácia je trošku zvláštna, ale obálku má kniha nádhernú. Tak uvidíme!


Jo Nesbo - Krv na snehu
Dátum vydania: 21.7.2015
Vydavateľtsvo: Ikar
Moje vyjadrenie: Podľa anotácie vyzerá kniha dosť dobre so skvelou zápletkou. Teším sa na ňu!



George R.R. Martin - Búrka mečov 1: Oceľ a meč
Dátum vydania: v priebehu júla (asi 30.7.2015)
Vydavateľstvo: Tatran
Moje vyjadrenie: Keďže Game of Thrones (GoT) milujem aj ako seriál aj ako knihy, určite si zakúpim aj ďalší diel.



Zdroje obrázkov: Martinus.sk , bux.sk , gorila.sk




2 komentáre:

  1. Skvelý článok! :) Inak, stále nechápem, že skoro ku každej knihe robia filmovú obálku,(aj tým knihám, ktoré ju nepotrebujú) len Harry ju nemá... :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Mne sa filmové obálky páčia na máloktorých knihách, ale u Papierových mestách sa mi to celkom hodí :) U TFIOS som bola zase za pevnú väzbu s klasickými "srdiečkami".
      A u Harryho by sa mi filmové vydanie ani nepáčilo, k tomu proste patria klasické rozprávkové motívy :D.

      Odstrániť