nedeľa 15. marca 2015

TAG - 7 smrteľných hriechov knihomoľa



Dosť známy TAG, že?
Ale aj dosť zaujímavý.
Rozhodla som sa, že aj ja prispejem jedným TAG-om.
A vraj, keď niekto robí TAG mal by niekoho zatagovať.
Ja tu, ale nejdem vypisovať mená blogerov, radšej nech si každý urobí TAG podľa svojho a kedy chce.
Tak užívajte článku!

Viac v celom článku...




 CHAMTIVOSŤ
Akú najdrahšiu a najlacnejšiu knihu máš doma?
Najdrahšia kniha je asi Hra o tróny - Pieseň ľadu a ohňa (kniha prvá).
A najlacnejšia? Sama neviem, keďže som človek, čo najradšej nakupuje v zľavách!
Ale asi by som sem hodila knihu Prežiť od Alexa Morela, 21.12. od Dustina Thomasona a sériu Ópiové vojny... a len za 50 centov (to bolo proste neuveriteľné šťastie)!

HNEV
Ktorý autor v tebe vyvoláva zlosť?
Neviem prečo, ale John Green.
Nečítala som jeho knihy (ani to zatiaľ nemám v pláne), ale už mi strašne lezie na nervy, ako ho každý ospevuje. A podla mňa sú aj o dosť lepší autori...
Ale ako som už povedala - knihy som nečítala (okrem polovičky knihy TFIOS a mala som dosť) a tak nejdem úplne súdiť.

OBŽERSTVO
Ktorú knihu by si hltala znova a znova?
 To budú asi všetky komixy.
Ale určite to je aj level 26 - Netvor z temnoty.
Kto nečítal - musí čítať! Lepšiu psycho-horor knihu som nečítala.

LENIVOSŤ
Akú knihu si kvôli lenivosti zanedbávala?
Keď som mala niekedy dosť dlhý "oddych" od kníh tak som zanedbávala všetky knihy. Najviac Školu noci. A Temné hmoty (trilógia Zlatého kompasu). 

PÝCHA
O akej knihe rozprávaš, aby si vyzerala ako inteligentný čitateľ?
Hra o tróny.
Nepýtajte sa ma prečo, proste to tak je.

ŽIADOTIVOSŤ
 Čo si najviac vážiš na mužských a ženských postavách?
U mužov to je určite inteligencia a taká tá "badass" postava.
A u žien, že sú vyrovnané a vedia čo robiť.
Dosť mi už lezie na nervy Zoey zo Školy noci. Furt ju musia k niečomu prehovárať a je furt depresívna.

ZÁVISŤ
 Aké knihy by si si priala ako darček? 
VŠETKY!
Hlúpa otázka :D.
Ale asi ďalšie časti GoT. Nech už  mám kompletku.

A čo vy? Robili ste už tento TAG? Stotožnili ste sa s niektorými mojimi odpoveďami?
Napíšte do komentárov! :)

Váš

PHANTOM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára