piatok 13. marca 2015

Fantóm prichádza...

Vitajte!


Srdečne Vás vítam na mojom novom blogu.
Vo svete blogu som nováčik a dúfam, že čoskoro sa s blogom naučím robiť.
Ako ste si mohli všimnúť, blog je a aj bude o knihách (poprípade vedľajšie články o mojich iných záľubách).
Ako Vám už určite logicky doplo, čítam veľmi rada.

Rôzne knihy.
Rôzne žánre.
Rôzne hrubé knihy.
Prečítam hocičo.

Ak by som si ale predsa len mala vybrať, čo čítam najradšej, rozhodla by som sa pre fantasy, detektívky a thrillery. To je moja TOP 3.

Medzi moje najobľúbenejšie kúsky patrí celá séria Školy noci či Hra o tróny.
Čo sa týka "jednorázoviek" určite by som sa rozhodla pre Carrie (Stephen King) alebo Obete (Shaun Hutson).
Musím sa, ale priznať, že mám rozčítaných sérií dosť veľa (naozaj veľa!).

A aké mám ďalšie záľuby?
Písanie, sledovanie dobrých filmov ako Harry Potter a obľúbeného seriálu The Walking Dead, hudba a kopec iného (naozaj je toho viacej, len ako to všetci dobre poznáme, v tej najdôležitejšej situácii to človeka nenapadne).
Tak toto by bolo na privítací článok snáď všetko.
Dúfam, že sa budete na mojom blogu cítiť dobre a vidíme sa pri ďalšom článku 

Váš 

Phantom 


2 komentáre:

  1. Vítam ťa v knižnej blogosfére, určite si čoskoro zvykneš. :) The Walking Dead som začala pozerať aj ja, no zatiaľ som len na prvej sérii, pretože ja to pozerám tak pomaličky po jednom dieli, pretože ešte na to nie som tak dostatočne psychicky (a niekedy aj fyzicky.. bleh) pripravená, ale baví ma to. :D A ďakujem ti za komentáre na mojom blogu. Teším sa na tvoje články!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za milý komentár :)
      Mne tiež trvalo kým so si zvykla :D Ale už je to v pohode :)
      Ešte raz ďakujem, a za komentáre nemáš začo :)

      Odstrániť