streda 1. apríla 2015

Mesačná chvastačka - marec 2015

Ahojte!
Marec máme za sebou a ani v tomto mesiaci nebola núdza o nové knižky.
Získala som "len" ale zároveň aj "až" 5 kúskov.
Tak sa poďme nato pozrieť! :)
Zdroj autora tohto Meme bohužiaľ neviem, ak náhodou viete vy, napíšte do komentárov, rada aby som uviedla zdroj. 

Všetky knihy



Zo všetkých kníh som neuveriteľné šťastná.
Prvé 3 som získala v kníhkupectve len za 0,50 centov! No nekúp to!




1. Alex Morel - Prežiť
2. José Fréches - Ópiové vojny - Ríša sĺz
3. Dustin Thomason - 21.12.








Tieto knihy som ešte nečítala, ale už sa na ne chystám. Hlavne ma zaujala kniha Prežiť, o ktorej som síce už počula, no nič o nej neviem. Tak či tak - vyzerá to dooosť zaujímavo!
                                                                                                            

Ďalej k nám do spoločnej rodinnej knižničky pribudlo druhý diel Ópiových vojen... keď už máme tu jednotku, nech máme aj dvojku! A hneď vedľa ÓV vidíte úžasnú, dokonalú a hlavne dlho zháňanú ANNU FRANKOVÚ! Tútú knihu (presnejšie denník AF) som chcela už 2 roky. A konečne ju dotlačili! Samozrejme, hneď prvý deň ako vyšla, som sa vybrala do kníhkupectva - a šup domov!
Na túto knihu sa vrhnem hneď ako dočítam momentálnu knihu. Takže asi cez Veľkú noc (ideálny čas).


Áááá... tu sú všetky knihy spolu! :)
Najväčšiu radosť mám určite z Anny Frankovej, ale všetky knihy vyzerajú skvelo a teším sa až ich prečítam! :)

A čo vy? Aké knihy ste si zadovážili za mesiac marec?
Pochváľte sa v komentároch! :)

Váš 

PHANTOM

17 komentárov:

  1. Pěkné knihy, přiznám se, že až na Deník Anny Frankové žádnou neznám...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som ich predtým nepoznala, okrem AF a knihy Prežiť, o ktorej som, ale matne počula. :)
      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Pekný článok, Anna Franková zaujala mňa, celkovo sa snažím pokukovať na knihy s podobnou tématikou a v najbližšej dobe by som si ju rada prečítala aj ja. A ďakujem Ti za komentár na mojom blogu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa osobne knihy s tématikou 2. svetovej vojny veľmi zaujímajú a bavia :). Čítať o tom, čo sa stalo v minulosti a ako to vlastne celé prebiehalo - človeka až zmrazí.
      A za komentár skôr ďakujem ja :)

      Odstrániť
  3. Krásne prírastky :) Takže si si kúpila knihy len za 0,50 centov?! No páni, tak to bolo šťastie :D Knihu Prežiť by som chcela aj ja no najmä Annu Frankovú- ja ju zháňam a nedá sa :( Ale mám v pláne si ju požičať od kamarátky, ktorá si ju nedávno kúpila- aspoň nejaké to šťastie sa na mňa usmialo :D Tak prajem príjemné čítanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, v ten deň som mala veľké šťastie, to je pravda :D :) Tiež som za ne rada.
      Ja som si AF kúpila hneď v prvý deň vydania, pretože viem, že sa určite rýchlo predáva...
      Ale skús napr. na Martinuse tam by ju ešte mali mať :)
      Ďakujem ^^

      Odstrániť
    2. Ďakujem za tip...na Martinuse vážne je...mám šťastný deň :D Inak škoda, že tu nemáš nasledovateľov- aspoň by som vedela, kedy čo pridáš, a ver žeby som sa rada stala následníkom tohto blogu ;)...ale aj tak tu budem veľmi rada chodiť a čítať tvoje príspevky :)

      Odstrániť
    3. Ja ďakujem za komentáre :)
      Snáď časom nejaký "sledovateľ" pribudne, vtedy sa poteším hádam najviac na svete zo všetkých ľudí :) :D
      Ale ďakujem, každá návšteva sa cení :)

      Odstrániť
    4. :)...ja som myslela ikonku Nasledovateľov na bočnom paneli...

      Odstrániť
    5. Ahá, áno :D :) Dnes mi trošku nedopína... :D
      Dúfam, že to už funguje, ak nie napíš, veľa vecí sa ešte učím :)

      Odstrániť
    6. Funguje :D Inak, keď teraz čítam ten svoj komentár, tak som to zle napísala, takže je to moja vina :D....a verím, že tvoj blog budú ľudia objavovať a počet sledovateľov stúpať...držím palce- začiatky sú ťažké, aj keď môj blog má len dva mesiace aj tak som s tým chcela skončiť, ale ako hovorím- tie začiatky :)

      Odstrániť
    7. Ja ešte raz ďakujem :).
      Začiatky sú vždy ťažké u každého.
      Tebe tiež veľa šťastia :)

      Odstrániť
  4. Krásne kúsky. :) Najviac ma zaujali tie Ópiové vojny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Na túto sériu som aj ja veľmi zvedavá :)

      Odstrániť
  5. Anka Franková pribudla aj mne a tiež sa na ňu - opäť - chystám :)
    Ináč meme je dielom Judit z loveinbooks.blogspot.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za zdroj, od budúcej Chvastačky ho zverejním :)

      Odstrániť
  6. Krásné přírůstky :) Nejvíce mě zaujala kniha Přežít a 21.12 :) Jsem zvědavá, jak se ti budou líbit :)

    OdpovedaťOdstrániť