nedeľa 3. mája 2015

Mesačná chvastačka - apríl 2015

Ahoj!
Ďalší mesiac zase utiekol... ako vždy. Už tu máme máj a len 2 mesiace do konca školy (yay).
Dnes by som vám, ale chcela ukázať moje nové knižky za mesiac apríl.
Viac slov netreba, poďme nato!

Toto meme pochádza od Judit



V apríli som presnejšie získala 5 kníh, s čím so nadmieru spokojná a nadmieru šťastná.
Samozrejme (ako vždy) to boli knihy v zľave... a stále tvrdím, že sa takto oplatí kupovať.

Prvá kniha, ktorú momentálne aj čítam, je od Zuzky Slaninky - Na počiatku bolo koleso.
Už som o tom počula, typická tínedžerská knižka. Zatiaľ ma, ale nadšenie z tejto knihy obchádza, asi nie som na takéto žánre :o Recenzia čoskoro!

Ďalej do rodinnej knižničky pribudla aj táto bichľa - je naozaj hrubá.
Ináč je to "príbeh" z 2. svetovej vojne o "ženách".
Som nato zvedavá, ale skôr sa k tomu dostanem cez leto, na takúto knihu treba čas a chuť :). 

Potom som siahla po knihe od slovenského autora. Pravdupovediac, ešte stále poriadne netuším do čoho idem. Ale tá obálka je dokonalá! :)
Na knihu sa veľmi teším a čoskoro sa do nej pustím. 

A posledné dve knihy sú knihy zo série Atramentové srdce - prvý diel, zatiaľ, nemám, ale teraz v máji by mi mal doraziť aj ten prvý. Som nato naozaj zvedavá, či ma ešte tento žáner bude baviť, ale verím, že áno! :)
Tatran má ináč naozaj hrubé knihy... :D
(A až teraz som si všimla, ako je to nakrivo odfotené ._.)

Tak toto by bolo z dnešnej chvastačky všetko!
Dúfam, že sa vám článok páčil a neváhajte - pochváľte sa aj VY do komentárov, čo vám pribudlo do knižničky! :)

Váš

PHANTOM


2 komentáre:

  1. Krásne prírastky!!! Tak Tábor padlých žien ma hneď zaujal aj vďaka tomu, že je to z čias 2.svetovej vojny. Bezprsté mesto nepoznám a ak mám byť úprimná, tak sa mi tá obálka vôbec nepáči, ale to je len môj pohľad. Na počiatku bolo koleso...no neviem, čo od toho čakať, tak som zvedavá na recenziu. A séria Atramentové srdce...po tom túžim už dlho, len treba zohnať ten prvý diel :D
    Mne pribudla len jedna knižka, ale aká, to prezradím až v mojej chvastačke ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zdravím, zohnali ste už aj to Atramentové srdce?

    OdpovedaťOdstrániť