pondelok 4. mája 2015

Book of the month #1 - Preži! Ináč zomrieš!

Ahojte!

Dnes som tu s novým článkom -  Book of the month - alebo teda Kniha mesiaca.
Každý mesiac zverejním knihu, ktorú som v tom mesiaci prečítala a, ktorá sa mi páčila najviac zo všetkých.
K tomu budem pripisovať + (pozitíva) a - (negatíva).
Neviem, či už s týmto ´nápadom´ niekto prišiel, ale nechcem z toho robiť Meme ani nič iné (aj keď to pod takou kategóriu bude). Proste sa len každý mesiac vypísať o nejakej knihe :).
Tak už dosť rečí a poďme rovno nato... Knihou mesiaca apríl sa stáva.... (bubny, prosím)...

.
.
.
  
Alex Morel - Prežiť

+ Jednoduchý, krátky príbeh
+
Zaujímavé postavy s vlastným príbehom
+ Emócie, láska, hnev, nenávisť
+ Vlastné myšlienky postáv
+ Detailne opísané situácie
+ Obálka (je naozaj krásna)
+ Dojímavý koniec
+ Vtipné pasáže

 

 -  Anotácia prezrádza dej (neodporúčam čítať)
 -  Rýchle ukončenie príbehu (to naozaj u kníh nemám rada)     

          


2 komentáre:

  1. Páči sa mi toto zhrnutie knihy...jednoduché, výstižné :) V budúcnosti po knihe určite siahnem...inak ani ja nemám rada rýchle ukončenia príbehu - vtedy to stráca čaro :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Určite si knihu prečítaj, stojí zato! :)
      A bohužiaľ - také konce sú najhoršie... ._.

      Odstrániť